1. Hoe kan ik bestellen?

 

Het werkt zoals een klassieke webshop, U maakt uw keuze op de webshop en plaatst de bestelling. Nadien wordt uw bestelling intern opgevolgd door de kledij-verantwoordeljjken van de club

2. Hoe werkt de kortingsbon?

Na het voldoen van uw inschrijvingsgeld, krijgt u van de club een UNIEKE KORTINGSBON. Deze bon kan u eenmalig gebruiken volgens de vooropgestelde waarde die op de bon staat. Het is zo dat er geen geld teruggegeven wordt op een kortingsbon. Kortingsbonnen zijn ook NIET samen te voegen met andere bonnen. 1 bestelling = 1 kortingsbon

3. Hoe neem ik contact op met de kledij-verantwoordelijken?

 

Via uw PSD-platform kan u een e-mail sturen naar "BEHEERDERS". Zij gaan het nodige doen voor u. Vragen worden enkel VIA MAIL behandeld. Whatsapp, Messenger, mondeling,... worden er geen afspraken of bestellingen geplaatst.

4. Levertermijn kledij

 

Levertermijnen kunnen nooit meegegeven worden. Wij zijn 100% afhankelijk van onze leverancier, die op zijn beurt afhankelijk van de hoofdleverancier, JAKO. Het is zo dat de beheerders contact met u zullen opnemen wanneer de kledij binnen is. Dus wekelijks navraagd doen achter uw kledij heeft geen enkel zin. (gemiddeld 4 tot 6 weken levertermijn. Soms tot 8 weken in het hoogseizoen)

5. Waarvoor staan de statussen bij een een bestelling?

  • In afwachting: Als de het inschrijvingsgeld nog niet betaald werd, dan zal uw kledijbestelling ook niet uitgeleverd worden.

 

  • Betaald: Als de klant betaald heeft kan de bestelling hierin worden veranderd. Het product kan naar de klant worden verzonden. Bij automatische betaalmethoden wordt deze automatisch correct ingevuld.

 

  • Verzonden: Dit wil zeggen dat uw bestelling verzonden is naar de leverancier van KWSC LAUWE. U krijgt een mail met het bericht wanneer u de bestelde stukken mag komen afhalen.

 

  • Afgehaald: Wanneer je de bestelling werd afgehaald, en compleet is, dan zal uw bestelling deze status krijgen en is de bestelling volledig afgerond.

 

  • Geannuleerd: Als de klant de bestelling wil annuleren of niet betaald heeft. 

 

  • Geretourneerd: Het kan voorkomen dat klanten een bestelling (om wat voor reden dan ook) retourneren of omwisselen.